imageRókusi csomópont
imageA projekt bemutatása

imageTudta-e, hogy
  • a Rókusi csomópontba belépés után a közel 5 méter széles sávok követését programozottan működő dinamikus prizmasor segíti?

  • a jelenlegi trolibusz hálózat 2011-re 3,7 km-mel gyarapszik?

  • Szegeden 1974. október 1-jétől vezették be a kalauz nélküli közlekedést?

Szerdától változik a terelés rendje a Híd utca–Kelemen utca csomópontban

2011. augusztus 22.

 

Szeged, augusztus 22. – Augusztus 24-én, szerdán változik a félpályás forgalomterelés rendje a Híd utca és a Kelemen utca kereszteződésében. Az 1-es villamosvonal vágányrekonstrukciója a nagyposta felőli oldalon folytatódik, míg a forgalom a Kelemen utca felőli oldalon haladhat. Kérjük, közlekedjenek figyelmesen!

Az 1-es villamosvonal rekonstrukciója keretében a tervek szerint augusztus 24-én, szerdán elkezdődik a felújítás következő üteme a Híd utca és a Kelemen utca kereszteződésében. Munkaterület lesz a csomópont nagyposta felőli oldala, most ezen az oldalon kerül sor az előregyártott vágánypanelek lerakására. A Híd utca forgalma a Kelemen utca felőli oldalon haladhat kétszer egy sávon. A jelzőlámpák továbbra sem működnek. Ez a munkarész előreláthatólag szeptember elején fejeződik be, utána várható forgalmi rend változás. 

A belváros felé közlekedő 5, 7, 9, 19 jelzésű trolibuszok megállója átmenetileg továbbra is a Széchenyi téri buszmegállóban marad. 

Kérjük, közlekedjenek figyelmesen! 

A kivitelezés előrehaladtával várható további változásokról folyamatos tájékoztatást adunk.

Az 1-es villamosvonal rekonstrukciója a 2012-ig európai uniós támogatással megvalósuló, 29,5 milliárd forint értékű Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt része. Kivitelezési munkáit az A-Sz-E Konzorcium végzi 4,9 milliárd forint értékben. A villamosvonal felújításának két kulcseleme már elkészült. Átadták a Boldogasszony sugárúti vonalszakaszt és a hozzákapcsolódó Szent Ferenc utca körforgalmat, valamint a Kossuth Lajos sugárúti vonalszakaszt a hozzákapcsolódó Rókusi csomópont többsávos jelzőlámpás körforgalmát. Idén megvalósul a tervek szerint az Indóház tér felújítása és a villamosvonal belvárosi szakaszának korszerűsítése, az Anna-kút és a Hősök kapuja között.

 

Forgalmi változások

Péntektől garanciális javítás a jelzőlámpás körforgalomban >>

Az őszi iskolaszünetben, október 24. és november 2. között a kivitelező garanciálisan javítja a burkolatba épített világító fényeket a Kossuth L. sgt.-Vásárhelyi Pál utcai jelzőlámpás körforgalomban. A javítás alatt a jelzőlámpák nem működnek, egysávos körforgalmi rend lesz érvényben. Kérjük az autósokat, hogy fokozott figyelemmel közlekedjenek a körforgalomban, különös tekintettel a villamosra!

2014. október 21.

Június 16-tól javítják a Kossuth Lajos sugárúti tömegközlekedési sáv burkolathibáit >>

Szeged, június 10. – Június 16-tól az 1-es villamosvonal Kossuth Lajos sugárúti szakaszán vágányzónán belüli útburkolati javítások kezdődnek, amely során a tömegközlekedés rendje ideiglenesen megváltozik. A garanciális javítás keretében zajló munkálatok várhatóan augusztus elejéig tartanak majd. Kérjük, közlekedjenek figyelmesen!

2014. június 12.
Hírek

Meghívó Szeged új tömegközlekedési térképeinek sajtóbemutatójára >>

Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt sajtótájékoztatójára Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt keretében elkészült Szeged aktuális tömegközlekedési térképe hagyományos és sematikus változatban is.

2015. november 02.

SAJTÓKÖZLEMÉNY 10. 07 >>

LEZÁRULT A NAGYPROJEKT

Szeged, október 7. – A Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt 2008 nyarán kezdődött és most sikeresen zárul. A projekt szakmai tartalmát teljes mértékben sikerült megvalósítani, sőt az eredeti célkitűzésekhez képest több mint egy milliárd forint értékben többletberuházások is megvalósultak.

2015. október 28.

SAJTÓKÖZLEMÉNY 09. 30 >>

ÜZEMBIZTONSÁGOT NÖVELŐ, KIEGÉSZÍTŐ BERUHÁZÁSOK VALÓSULTAK MEG

Szeged, szeptember 30. – A Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt keretében üzembiztonságot növelő, kiegészítő beruházások valósultak meg a 13 új járműből álló trolibuszflotta leszállítása óta eltelt időszakban, egyrészt a projekt maradék pénzforrásainak felhasználásával, másrészt a Kormány által jóváhagyott többlettámogatási összegből.

2015. október 28.