imageRókusi csomópont
imageA projekt bemutatása

imageTudta-e, hogy
  • Szeged első alacsonypadlós trolibusza egy Škoda 21Tr típus volt?

  • A B+R kerékpártárolók őrzöttek és ingyenesen használhatók lesznek?

  • Szegeden 1908. október 1-jén indult útnak az első villamos?

Félpályás útzár a Glattfelder térnél

Április 20-án, szerdától a 4-es villamosvonal rekonstrukciója keretében elkezdődik a Glattfelder téri közlekedési csomópont átépítése. A felújítás várhatóan július elejéig tart és félpályás forgalomkorlátozással jár. Kérjük, figyelmesen közlekedjenek!


A 4-es villamosvonal rekonstrukciójához kapcsolódóan a kivitelező MTV4 Konzorcium felújítja a villamosvonal Glattfelder téri szakaszát, valamint a peronokat, a járdát a Sóhordó utca felőli oldalon és a közút burkolatát. Az átépítés a tervek szerint április 20-án szerdán kezdődik és július elejéig tart.

A Glattfelder téren, a pályaszakasz mellett a sugárút Sóhordó utca felőli oldalát zárják le. Korlátozások mellett a József Attila sugárút szökőkút felőli oldalán haladhat a kétirányú autó- és buszforgalom. Az átépítés ideje alatt a jelzőlámpák nem működnek, ezért kérjük, hogy fokozottan figyeljék a kihelyezett közúti táblákat. A belváros irányában a sugárútról a munkálatok ideje alatt nem lehet majd balra bekanyarodni a Kálmány Lajos utcába. Ezért a József Attila sugárútról a rakpart felé haladóknak a Szent György térnél, a Munkácsy Mihály utca felé érdemes balra behajtani a mellékutcák irányába. A József Attila sugárútról a Tisza Lajos körútra a munkaterület mellett lehet kijutni jobbra. 

A belváros irányában a 3-4 jelű villamospótló autóbusz és a 10-es, 20-as jelű autóbuszjáratok Novotel ideiglenes megállója a munkaterület szélén a szökőkút felőli oldalon levő megállóval szemben lesz. Ezért itt a csúcsidőszakban torlódásokra kell számítani. A 9-es trolibusz változatlan útvonalon és menetrenddel közlekedik a felújítás ideje alatt.

A rekonstrukciónak köszönhetően átalakul a Glattfelder tér közlekedése: kényelmesebb és biztonságosabb lesz az utasok számára. Közös megállót alakítanak ki a villamosok és autóbuszok számára, magasított akadálymentes peronok épülnek korszerű utastájékoztatási rendszerrel. Újdonság, hogy a József Attila sugárútról balra kanyarodva elérhető lesz a Tisza-part.

 

Forgalmi változások

Péntektől garanciális javítás a jelzőlámpás körforgalomban >>

Az őszi iskolaszünetben, október 24. és november 2. között a kivitelező garanciálisan javítja a burkolatba épített világító fényeket a Kossuth L. sgt.-Vásárhelyi Pál utcai jelzőlámpás körforgalomban. A javítás alatt a jelzőlámpák nem működnek, egysávos körforgalmi rend lesz érvényben. Kérjük az autósokat, hogy fokozott figyelemmel közlekedjenek a körforgalomban, különös tekintettel a villamosra!

2014. október 21.

Június 16-tól javítják a Kossuth Lajos sugárúti tömegközlekedési sáv burkolathibáit >>

Szeged, június 10. – Június 16-tól az 1-es villamosvonal Kossuth Lajos sugárúti szakaszán vágányzónán belüli útburkolati javítások kezdődnek, amely során a tömegközlekedés rendje ideiglenesen megváltozik. A garanciális javítás keretében zajló munkálatok várhatóan augusztus elejéig tartanak majd. Kérjük, közlekedjenek figyelmesen!

2014. június 12.
Hírek

Meghívó Szeged új tömegközlekedési térképeinek sajtóbemutatójára >>

Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt sajtótájékoztatójára Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt keretében elkészült Szeged aktuális tömegközlekedési térképe hagyományos és sematikus változatban is.

2015. november 02.

SAJTÓKÖZLEMÉNY 10. 07 >>

LEZÁRULT A NAGYPROJEKT

Szeged, október 7. – A Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt 2008 nyarán kezdődött és most sikeresen zárul. A projekt szakmai tartalmát teljes mértékben sikerült megvalósítani, sőt az eredeti célkitűzésekhez képest több mint egy milliárd forint értékben többletberuházások is megvalósultak.

2015. október 28.

SAJTÓKÖZLEMÉNY 09. 30 >>

ÜZEMBIZTONSÁGOT NÖVELŐ, KIEGÉSZÍTŐ BERUHÁZÁSOK VALÓSULTAK MEG

Szeged, szeptember 30. – A Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt keretében üzembiztonságot növelő, kiegészítő beruházások valósultak meg a 13 új járműből álló trolibuszflotta leszállítása óta eltelt időszakban, egyrészt a projekt maradék pénzforrásainak felhasználásával, másrészt a Kormány által jóváhagyott többlettámogatási összegből.

2015. október 28.