A 4-es villamosvonal rekonstrukciója keretében a tervek szerint július 20. szerdától a kivitelező megkezdi a trolibuszok felsővezetékének felújítását, illetve a külső ív aszfaltozási munkálatait a Glattfelder téren és környezetében. Mindezzel párhuzamosan elkezdődik az Osztrovszky utcai csomópont felújítása is a József Attila sugárúton. A munkák forgalomkorlátozással járnak. Kérjük, figyelmesen közlekedjenek!
A 4-es villamosvonal rekonstrukcióját végző MTV4 Konzorcium felújítja a 9 és 19 jelzésű trolibuszok felsővezetékét a Glattfelder tér környezetében július 20-án, szerdán üzemkezdettől július 23-án, szombaton üzemzárásig. Ezért az érintett trolibuszok forgalmi rendje ideiglenesen megváltozik.
9-19 közös jelzésű trolibusz közlekedik Makkosház végállomás és a Bartók tér között.
9 jelzésű pótlóbusz közlekedik a Bartók tér és a Lugas utca végállomás között.
19 jelzésű pótlóbusz közlekedik a Bartók tér és Tarján, Víztorony tér végállomás között.
A menetjegyek a teljes vonalra érvényesek; átszálláskor a jegy másik felét is érvényesíteni kell. A trolibuszok és a pótlóbuszok az érintett trolibusz-megállókban megállnak.
Szintén július 20-án szerdán kezdi meg a kivitelező a Glattfelder téren a külső ív aszfaltozási munkálatait. Emiatt a Belváros felé haladó forgalom visszakerül a menetirány szerinti oldalra, a belső ívre. A tömegközlekedési járművek a régi buszmegállóban állnak meg a Belváros irányában.
A városból kifelé irányuló forgalom egy sávon haladhat, míg mellette a Kivitelező az aszfaltozási munkálatokat végzi. Ebben az irányban a tömegközlekedési járművek a jelenleg is használt buszmegállóban állnak meg, azonban a megálló felújítása miatt az egyik ütemben a megálló első felében, a másik ütemben pedig a másik felében lehet a járművekre fel- és leszállni.
A rakpart felé a forgalom a most érvényes szabályok szerint zajlik majd.
A fent említett munkálatokkal egy időben elkezdődik az Osztrovszky utcai csomópont felújítása is a József Attila sugárúton. Ennek keretében először az út kiszélesítését végzi el a kivitelező a sugárút mindkét oldalán, ami nem jár forgalomkorlátozással. Ezt követően kerül majd sor járdaszigetek kiépítésére, illetve a csomópont aszfaltozására.