imageRókusi csomópont
imageA projekt bemutatása

imageTudta-e, hogy
  • a Pulz utcai telep vágányhálózatának átépítése után tolatások nélkül, a technológia szerinti sorrendben körbejárhatnak a telepen a villamosok?

  • a 2-es villamos szárnyvonal az útkereszteződések kivételével teljesen füvesített pályával épül?

  • Magyarországon csak Budapesten, Szegeden és Debrecenben építettek ki trolibusz-hálózatot?

Kedden kezdődik az 1-es garanciális javítása a Boldogasszony sugárúton

Szeged, május 25. – Május 29-én, kedden elkezdődik az 1-es villamosvonal Boldogasszony sugárúti szakaszának garanciális javítása. A forgalom folyamatos haladhat a munkálatok ideje alatt. Kérjük, közlekedjenek figyelmesen!


Az 1-es villamosvonal rekonstrukcióját végző kivitelező május 29-én, kedden elkezdi a Hősök kapuja és a Gőz utca közötti villamos pályaszakaszon a burkolat sérült részeinek garanciális javítását. Először a Szent Ferenc utca és Galamb utca közötti pályaszakaszon dolgoznak. A munkálatok a tervek szerint 13 hétig tartanak majd, és szakaszosan zajlanak. A javítások ideje alatt a forgalom folyamatosan haladhat, a keresztutcák megközelíthetők maradnak. A villamos megállók is zavartalanul használhatók lesznek. 


Minden javítás a garancia részeként valósul meg, azaz a városnak nem kerül pénzébe. A megrendelő önkormányzat és a lebonyolító Szeged Pólus Kft. nagy figyelmet fordít arra, hogy minden hibát kiküszöböljön a kivitelező. A Szeged Pólus Kft. kérésének megfelelően a forgalmat a lehető legkisebb mértékben zavarhatják a munkálatok. 


Kérjük, közlekedjenek figyelmesen!


Az 1-es villamosvonal rekonstrukciója a 2013-ig európai uniós támogatással megvalósuló, 29,5 milliárd forint értékű Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt része. Kivitelezési munkáit az A-Sz-E Konzorcium végezte 4,9 milliárd forint értékben. A teljes villamosvonal felújítása 2011 decemberében fejeződött be. A rekonstrukció részei: a Boldogasszony sugárúti vonalszakasz a hozzákapcsolódó Szent Ferenc utca körforgalommal, a Kossuth Lajos sugárúti vonalszakasz a hozzákapcsolódó Rókusi csomópont többsávos jelzőlámpás körforgalmával és a belvárosi vonalszakasz, továbbá az Indóház tér felújítása.

Forgalmi változások

Péntektől garanciális javítás a jelzőlámpás körforgalomban >>

Az őszi iskolaszünetben, október 24. és november 2. között a kivitelező garanciálisan javítja a burkolatba épített világító fényeket a Kossuth L. sgt.-Vásárhelyi Pál utcai jelzőlámpás körforgalomban. A javítás alatt a jelzőlámpák nem működnek, egysávos körforgalmi rend lesz érvényben. Kérjük az autósokat, hogy fokozott figyelemmel közlekedjenek a körforgalomban, különös tekintettel a villamosra!

2014. október 21.

Június 16-tól javítják a Kossuth Lajos sugárúti tömegközlekedési sáv burkolathibáit >>

Szeged, június 10. – Június 16-tól az 1-es villamosvonal Kossuth Lajos sugárúti szakaszán vágányzónán belüli útburkolati javítások kezdődnek, amely során a tömegközlekedés rendje ideiglenesen megváltozik. A garanciális javítás keretében zajló munkálatok várhatóan augusztus elejéig tartanak majd. Kérjük, közlekedjenek figyelmesen!

2014. június 12.
Hírek

Meghívó Szeged új tömegközlekedési térképeinek sajtóbemutatójára >>

Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt sajtótájékoztatójára Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt keretében elkészült Szeged aktuális tömegközlekedési térképe hagyományos és sematikus változatban is.

2015. november 02.

SAJTÓKÖZLEMÉNY 10. 07 >>

LEZÁRULT A NAGYPROJEKT

Szeged, október 7. – A Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt 2008 nyarán kezdődött és most sikeresen zárul. A projekt szakmai tartalmát teljes mértékben sikerült megvalósítani, sőt az eredeti célkitűzésekhez képest több mint egy milliárd forint értékben többletberuházások is megvalósultak.

2015. október 28.

SAJTÓKÖZLEMÉNY 09. 30 >>

ÜZEMBIZTONSÁGOT NÖVELŐ, KIEGÉSZÍTŐ BERUHÁZÁSOK VALÓSULTAK MEG

Szeged, szeptember 30. – A Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt keretében üzembiztonságot növelő, kiegészítő beruházások valósultak meg a 13 új járműből álló trolibuszflotta leszállítása óta eltelt időszakban, egyrészt a projekt maradék pénzforrásainak felhasználásával, másrészt a Kormány által jóváhagyott többlettámogatási összegből.

2015. október 28.